mukadimmah

mukadimmah

Asalamualaikum,
Selamat datang ke blog saya yang memaparkan barangan jualan perniagaan saya,yang pasti harga murah dan anda akan berpuas hati..silalah melihat katalog kami,

Cara pembayaran amat mudah:
1)buat bayaran pada no akaun mybank 162085604619 dengan nama Mohamad Arif Sakka.
2)pastikan anda mengambil resit sebagai bukti pembayaran,
3)anda boleh menghantarkan pesanan anda melalui facebook saya,berserta dengan
1.nama penuh
2.no kad pengenalan dan no telefon,
3.gambar resit pembayaran ke akaun saya,
4.senarai barangan yang kamu pesan.
3) saya akan membalas mesej kamu melalaui facebook atau sms
kamu setelah saya menghantar pesanan kamu.

Sangat mudah kan?silalah lihat katalog saya..sebarang pertanyaan sila hubunggi 0138614705..mohamad arif ^^

Alamat facebook saya untuk sebarang pesanan..
http://www.facebook.com/mohamad.arif.754

Categories: Uncategorized | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

